vaak gestelde vragen

In welke munteenheid zijn de prijzen die ik op de site zie?
Alle prijzen zijn in Euro.

Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
We doen ons best om items te verzenden zo snel als we kunnen. Houd rekening met een levertijd van maximaal twee werkdagen.

Verzenden
Voor de verzending werken wij samen met Post NL. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit is vaak al binnen 1 werkdag, als je voor 12.30 uur besteld is je bestelling vaak de volgende dag al in huis!

Wanneer je na 3 werkdagen je bestelling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling Retourneren?

Wij bieden een 100% geld terug garantie alleen als u het product defect of beschadigd ontvangt. U heeft 30 dagen de tijd om het product terug te sturen en het volledige bedrag terug te krijgen. U moet het op uw eigen kosten terugsturen, zodra wij het product hebben ontvangen, zullen wij het volledige bedrag van uw oorspronkelijke aankoop terugbetalen. Gelieve altijd een naam en ordernummer op de geretourneerde pakketten te vermelden.

Let op: Als uw pakket onderweg is, moet u wachten tot het arriveert en het terugsturen voordat u uw geld terugkrijgt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling zonder kosten annuleren! U moet uw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden.

Ik heb een onjuist adres ingevoerd, wat moet ik nu doen?
Als u een verkeerd adres heeft ingevuld of verkeerd heeft gespeld, wacht dan op de bevestigingsmail van uw bestelling. Zodra u dubbel gecontroleerd heeft of het opgegeven adres onjuist is, gelieve ons hiervan op de hoogte te brengen via het  contactformulier. Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen wij het adres binnen 24 uur wijzigen in het juiste adres. Na de 24 uur van foutieve opgave wordt geen terugbetaling meer gedaan.

Hoe lang duurt de verzending?
De verzendtijd varieert van 1-2 werkdagen (Nederland) tot 2-3 werkdagen voor België. 

Ik heb een vraag die niet is beantwoord, kunt u mij helpen?
Absoluut! Wij zijn er voor u! Stuur ons een e-mail en wij zullen u graag helpen op welke manier we ook kunnen.
We ontvangen een groot aantal e-mails, als u een snelle reactie wilt, voeg dan uw bestelnummer bij en geef duidelijk aan wat het probleem is, dank u.

 

Korting 

Wij bieden vanaf 21ste tot de 5de van de daaropvolgende maand vaak kortingen aan. Deze staan los van de e-mail inschrijf kortingen en eventuele kortingscodes. Na de 5de van de maand zijn er geen rechten te ontlenen aan voorafgaande kortingen.